Livet på Lein

Høsten 2009 flyttet jeg tilbake til hjemgården min i Nord-Trøndelag etter 18 år på Østlandet. Jeg har pusset opp leiligheten min på Kåret og bilder av oppussingsprosjektet finner du i bloggarkivet. Mine store interesser er fotografering, oppussing, interiør, design, kunst, hage, urter, alternativ medisin, mat, det spirituelle og ellers alt mellom himmel og jord som gleder hjertet.

mandag 11. januar 2010

Oppussing av stua

Godt nytt år!

Da er vi i gang igjen etter en kald og fredelig jul. Nå er det stua som står for tur.

Slik ser stua ut før oppussingen starter. I taket er det malt strie, på veggene er det malt glassfiberstrie, og lynoliumsbelegg på golvet.





Her er den malte stria i taket tatt bort



På vestveggen har vinduet blitt byttet ut med en verandadør som går ut til den sør/vest-vendte veranda - som kommer til våren :)



Nytt vindu på sørveggen



I taket blir det lagt Arbor Takpanel http://www.arbor.no/brosjpanelveggtak.pdf
(eggehvit S-0502Y) som er kjøpt hos Byggmakker http://www.byggmakker.no/ på Steinkjer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar