Livet på Lein

Høsten 2009 flyttet jeg tilbake til hjemgården min i Nord-Trøndelag etter 18 år på Østlandet. Jeg har pusset opp leiligheten min på Kåret og bilder av oppussingsprosjektet finner du i bloggarkivet. Mine store interesser er fotografering, oppussing, interiør, design, kunst, hage, urter, alternativ medisin, mat, det spirituelle og ellers alt mellom himmel og jord som gleder hjertet.

fredag 25. desember 2009

Status 25.12.2009

I og med at det nå er jul, går det litt saktere med oppussingen, men her kommer en liten statusoppdatering;)

På kjøkkenet ble det lagt glassfiberstrie i 1996 som nå ble fjernet - en skikkelig kosejobb ;)



Etterpå ble det lagt veggfix på for å utjevne ujevnhetene etter den gamle innredningen. Vegger og tak er nå klare til å males




På soverommet er tak og vegger malt med hvit Sens maling fra Jotun www.jotun.no/sens
Jeg har lært meg å legge golv, og i alle rom blir det Pergo laminatgolv Cambridge eik 3-stav http://www.pergo.com/

På soverommet henger det en Vendela takpendel i sort med glassperler fra http://www.skeidar.no/


Ønsker alle en riktig god jul :)

2 kommentarer:

  1. Oiiii, det golvet ditt såg knaillfint ut da! Flink å lægg d sjøl å du da! :o))

    Ønske dæ ei fortsatt god jul, Anne :o))

    SvarSlett
  2. Ja det tror jeg blir fint og det var ganske enkelt å legge også :)

    God jul til deg og dine også Vigdis :)

    SvarSlett