Livet på Lein

Høsten 2009 flyttet jeg tilbake til hjemgården min i Nord-Trøndelag etter 18 år på Østlandet. Jeg har pusset opp leiligheten min på Kåret og bilder av oppussingsprosjektet finner du i bloggarkivet. Mine store interesser er fotografering, oppussing, interiør, design, kunst, hage, urter, alternativ medisin, mat, det spirituelle og ellers alt mellom himmel og jord som gleder hjertet.

torsdag 9. september 2010

Babyfotografering

Jeg har vært så heldig og fått tatt bilder av Mari på tre måneder. Flere bilder kan du se på hjemmesiden min MacLein Foto & Design 


2 kommentarer:

  1. Har du sjett nå så nusseli!!! :o)))
    Knall-herlige bilda inne på hjemmesida di å! Heilt nydelig! :o)))

    SvarSlett
  2. Ja det var skikkelig morsomt å ta bilder av Mari :) ei sjarmerende og flott lita frøken :)

    SvarSlett