Livet på Lein

Høsten 2009 flyttet jeg tilbake til hjemgården min i Nord-Trøndelag etter 18 år på Østlandet. Jeg har pusset opp leiligheten min på Kåret og bilder av oppussingsprosjektet finner du i bloggarkivet. Mine store interesser er fotografering, oppussing, interiør, design, kunst, hage, urter, alternativ medisin, mat, det spirituelle og ellers alt mellom himmel og jord som gleder hjertet.

søndag 14. mars 2010

Status 14.03.2010 Gangen

Her kommer en liten oppdatering fra gangen.


Konsollbordet i gangen er laget av en sort steinplate som lå på kaminen i stua og knektene fant jeg på loftet og de stammer fra et gammelt piano som ble kastet for mange år siden.



























2 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Så fint du hadde det hjemme hos deg. Jeg la meg til som følger jeg. Hvis du vil er du velkommen til bloggen min :)
    Ha en fin søndag.
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Hei Trude og takk for koselig hilsen :)

    Ha en fin søndagskveld du også :)

    Anne

    SvarSlett